a weary blogger!!!

Publicerat: 2011-10-12 Kl: 17:54:54 | I kategori:


Somnade nyss och jag satt upp? wtf.. there is something wrong with me!! Så det blir ''okänd frånvaro'' på ntrk igen.. alltså jag orkar inte bry mig längre jag hatar den ridskolan! Fast alltså inte hatar men jag känner världens ångest när jag ska ditt och rida?? skit jobbigt, och jag hoppas det går över. För så här vill jag inte ha det! Mormor fyller år idag också så jag ska snart dra upp till henne och fika. Man måste ju vara trevlig och inte ligga o sova (like me).:p Mamma fråga mormor vad hon ville ha, ah o hon ville ha en äppelpaj? x) hahaha dör , ska dra till henne nu , vi hörs senare! ;)

Kommentarer
Postat av: Ella Andersson

åå.. ja man blir väldigt tröttt om daggarna ! :DDDD <3<3<3<3

2011-10-13 @ 12:23:44
Postat av: Anonym

åå.. ja man blir väldigt tröttt om daggarna ! :DDDD <3<3<3<3

2011-10-13 @ 12:24:16
Postat av: Johanna-louise

Din blogg är jättefin tjejen! Fortsätt hålla uppdatering mycket! :D

2011-10-13 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0