back from school

Publicerat: 2011-10-05 Kl: 11:37:13 | I kategori:


Gick hem efter skolan efter som jag inte mår så bra.
Jag sov knappt inatt för att jag svettades så himla mycket och sen låg vi två stycken i en jätte liten soffa.
Jag kolla på true blood hela natten. jag har alla avsnitt. hmm.. tänker inte avslöja hur.. :(
Men jag har redan sett alla och nu kollar jag om igen.
Emma sov inatt igen hos mig och nu har vi sovit i 1 vecka :DD
Men hon hade feber idag och drog typ hem nyss.
Men vi ska vara imorgon igen!
Även fast jag inte är så kry känner jag att jag måste verkligen gå på teorin idag!
fast nää kollar nog på en film ist ;)










Kommentarer
Postat av: Emma Pub

ohyes , grym vecka har vi haft baby !

se till att kommmentera mycket på min ;)

men länka mig , så länkar jag dig :)

puss



2011-10-05 @ 15:35:22
URL: http://emmahpub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0