dagen

Publicerat: 2011-10-06 Kl: 23:04:14 | I kategori:


Seriöst jag döör vekligen. Byter man profilbild på facebook så får man typ 1000 killar på chatten.
Mer en hälften trodde man typ att dom aldrig skulle skriva till en. Men man får väl överraskningar hela livet?
Idag var jag med Nattis och jag bad henne åka till min skola efter hon slutade.
Då fick stackarn vänta i 3 timmar på mig. Sen skulle jag **** och då kom bussen så vi trodde vi missa den typ.
Sen såg vi att det var typ 100 st som skulle på bussen. Så vi sprang ditt och vi hann iaf.
Sen fick vi gå 2 km i regnet? härligt!! Sen kom vi hem och hon åt mackor o jag glass ;)
Efter det kolla vi på en film som man inte fatta ett skit på men den var endå bra på nått sätt?
Sen skulle dom iväg och handla och då skjusa hennes pappa hem mig till mig.

FITT DATOR SKA SLÅ SÖNDER DEN. TYP HÄLFTEN RADERADES!!!!!!!!!!!!!!! @@@

aja,, Men när jag kom hem så fanns det inte ett skit att göra. Så jag gick ut och träffade rasmus, chrille och manne. Vi drog till göksten och satt oss på en bänk. Jag lovar dom har sämsta humorn!!
Dom skratta åt allt, och då menar jag verkligen allt! Sen typ fick chrille nått dampatck så han sparka sönder hela staketet runt gungorna?? och då såg vi någon komma och ringde till nån. Så vi kubba där ifrån in i skogen. Sen kom vi på faan cyklarna är ju kvar.. Så jag och manne gick till edvarslundskolan medans chrille och rasmus hämta cyklarna. och sen drog jag hem och nu sitter jag här kissnödig och ska snart dra till toan (bästa).

Imorgon blire att träffa nathalie sjövik igen. Fast då är jag med henne till 1 på natten ist.
Sen drar jag hem eftersom jag ska provrida på Lördag. Sen lördagen blire att slagga där iaf.
Eftersom nattis och jag är såååå himla gryma så kommer det komma massa bilder från helgen som kommer.



kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0