Godmorgon bloggen!!

Publicerat: 2011-10-17 Kl: 12:43:28 | I kategori:


Helgen har vart super fast ändå lite upponer?
igår mådde jag illa och åt ingenting, same shit to day..
Fick gå hem nyss för min lärare men jag skulle komma tillbaka efter jag hade ätit!
Men jag fick inte i mig nånting så mamma ringde o sa att jag skulle vara hemma..
Troligtvis magsjuk men jag har ju lixom inte spytt eller vart på toan nått?
Konstigt dedär, Typiskt mig också att vara hemma mycket (sjuk) på hösten..
Har ju astma osv..
Alltså min ork i kroppen ligger inte precis på ELIT. Jag är typ fett down
just nu.. Jobbigt nu när det är killar o ponnysar hela tiden. Provrider typ varjehelg , killar sover här jag sover där. (eller killen) Sjuk att jag delar med mig så mycket till er! Det här kommer inte sluta bra...
Bloggen kanske blir bättre men inte irl.

Upptraderar snart mer ska bara vila mig lite innan stallet :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Jag har också fått så en gång.

Det är inte kul.

Hoppas det går över :)



kram moster

2011-10-17 @ 13:00:32
Postat av: nelly

tråkigt att höra cheyen!!

2011-10-17 @ 13:00:55
Postat av: elias

krya stumpan

2011-10-17 @ 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0