i'm off, to the stable

Publicerat: 2011-10-13 Kl: 14:33:59 | I kategori:


Mamma slutar snart och då skjusar hon mig till pärlan :DD undrar vad hon säger när hon kommer hem? Jag har diskat, bäddat och städat. Typ gjort allt förutom mitt rum.. heeh Men men det är ju jag som lever där inne så jag får väl helt enkelt ta och skylla mig själv.. :( Men emma drog nyss iväg med challe på moppen? dom skulle tydligen till stallet :) haha sööta båda var med hjälmarna x).. tog 2st bilder (a) måste lägga upp dom sen och emma lär ju döda mig :) Men what ever.. Tänkte ta och rida ut lite idag, orkar verkligen inte rida i paddocken. Ibland känner jag att jag behöver ta det lungt, just idag är en sån dag också! kommer väl lite bilder på Pärlan när jag rider, kom´mer ju rida själv :D så det blir bilder uppifrån :) Men puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0