irriterad unge till 100%

Publicerat: 2011-10-13 Kl: 20:00:14 | I kategori:


Blir galeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen på mig själv!
Har suttit hela dagen och försökt ladda upp en bild på bloggen men nää, då finns inte ''ikonerna''?
Sen när jag pröva trycka på ''ändra redigerare'' längst ner till höger. Då kommer minsan allt upp @@@
jag kunde verkligen inte gjort det för typ en timme sen???
Har ju byt dator o allt för jag trodde min var cp.
Men men sånt är livet..

Men jag har ju en glad sida också!! ;)
Jag ska få 200 till i månadspeng :DD just nu får jag ju 1050.
Men får 1250 nu istället efter mycket tjat förstås.
Sen bakar mamma äppelpaj igen till oss, och hela helgen är bokad. =)
Så jag ser fram imot  fredag, lördag och söndag ;)
Imorgon ska jag åka och provrida Amos igen.
Jag är ju sjuk och det är ju roligare en att sitta hemma. Vi har typ bestämt oss att vi vill ha honom.
Men allt måste ju vara klart. Vi vill ju ta han på foder i ett halv år först :)
Sen ska han gå igenom besiktningen efter det osv.
papper ska skivas på och blablablaa. Orkar inte ens skriva allt..
Senare den kvällen ska jag till nattis , fast bara kanske. Eller det är ju bestämt så men jag vet inte riktigt en. det beror på om jag provrider jack sparrow imorgon också? Då kanske det blir lite sent, men jag tror inte nattis bryr sig men jag lär ju vara dö trött.. Annars sover jag där på Lördagen för det tror jag inte hon har någonting emot. Hoppas inte det iaf. :)

Söndagen ska jag till globen som sakt? ;)Eftersom Emma o jag är så himla normala och ska stå utanför och lyssna när britney spears sjunger för att hon är så himla grym och vi älskar henne! Låter som jag typ är 3år? haha gash.
Men vad gör man inte för att få som man vill? tur att man har en mamma som jobbar på sj :)
gratis tåg och grejer!! ;) d är inte illa.

ska nog eller MÅSTE hämta mitt bankkort snart, vill vekligen ha det!
skit jobbigt att inte ha nått, så det är ju ett måste så snabbt som möjligt. Shit vad mycket jag har skrivit redan. Tycker inte att jag har skrivit nånting. Ligger ju inte lite efter i skolan? ;o det är ju jobbigt så mycket jag ligger efter. Eller det kanske inte är så mycket jag ligger efter men jag har verkligen ingen ork för nånting länge..
Är helt slut efter skolan och vill bara hem och sova samtidigt som jag vill ut och träffa folk. Känner ni också så eller är jag ensam om det? Har aldrig vart så här trött på länge.. Men jag har alltid vart riktigt dålig vaje höst eftersom jag är allergisk. Typiskt Elin att ha mycket frånvaro på hösten.. :(

hahah jag läste nyss igenom allt jag skrivit och jag byter ämne helt plötsligt när jag skriver.Hoppas ni hänger med iaf. Mycket oseriöst idet hära inlägget men jag är jätte trött och då orkar jag inte tänka så mycket.
Men jag hoppas ni har nånting att läsa om ikväll iaf. :)

image description
från när morbror var här med sin nya tjej och hennes barn.
Har glömt att skriva om det men jag tror inte det är så intressant ändå.
Lite bilder iaf från min iphone!

image description

SÖTNOSAR ;**

image description

Hela familjen, gullungar hela gänget =)

image description

skitig häst som vanligt..

puss

Min fina pärla. OBS. inte jag som hoppar!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0