llove you

Publicerat: 2011-10-17 Kl: 14:21:17 | I kategori:


Det skulle inte vara värt att leva utan dig. DU får mig att må bra, även om jag skulle vilja sjunka igenom marken och försvinna föralltid. Det är DU som får mig att vilja kämpa, du är du och jag skulle aldrig vilja ändra något med dig. Du är värd allt i världen, jag skulle inte tveka en sekund för att offra mitt liv för dig. Jag skulle gå igenom eld och vatten, värme och kyla - för dig. Ingenting är så värdefullt som du är. Du är det finaste som finns. Tack för att du alltid finns där, även fast jag är en idiot. Tack för att du helt enkelt är du och är världens bästa vän. Jag älskar dig mest av allt.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vem?/Kusinen:*

2012-11-01 @ 14:35:05
URL: http://cassandravuuv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0