myspys

Publicerat: 2011-10-05 Kl: 16:05:38 | I kategori:


ligger här o myser med hunden i soffan och äter riskakor och dricker mjölk.
jammyyy ska snart se en film med super söta människor, (host) wrong turn 3
Har bara sett 2an men ska väl se till att man får hem den första också ;)
Sen vill jag välkomna Emma till bloggvärlden :)
www.emmahpub.blogg.se kolla in den ;)
Du är grym!!! cheyen!

......jag har fatiskt glömt att berätta en sak till er? ;o
jag prov red en ponny som heter Amos!! skiit söööt döör,, ge mig nuu!
Han var en underbar liten ponny på bara 4år :') beebis
Hon var typ islänning/daartmor? stavar man daartmor eller dartmoor?
Han hade isblåa ögon o grymt bra söt!
Ska försöka få över några bilder på honom från mobilen.
Inga fina bilder men duger väl..

Look at the sky im fly away from you? the only thing you have to do is look at me
jag kommer jag aldrig lyckas. Även fast jag vet det
så kommer jag inte ge upp. för jag tror på de jag vill.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0