potatis gratäng med rödvinsås..

Publicerat: 2011-10-09 Kl: 18:20:02 | I kategori:


..alltid lika gott som vanligt! Tur att man har en mamma som älskar samma mat!!
I Fredags sov jag hos nattis med Jemina. Vi hade väl kul men jag skulle provrida dagen efter så jag kunde inte vara uppe så sent. Så vi gick o la oss klockan 12 ungefär? Men jag somna ändå sist.
Mamma kom o hämta mig runt 11 o vi börja bråka som vanligt..
Men sen kom vi iväg iaf. Mormor skulle också med så vi hämtade upp henne först. Men då fick jag såna verker (mensverk) så jag kunde inte åka och provrida igen. Så då åkte vi till Pärlan istället och mocka ur hennes box efter som dom går på lösdrift. Men vi vill ju inte ha lösdrift och därför ska vi flytta pärlan. tills hon har hittat sitt nya hem. Det har varit väldigt jobbigt nu när jag verkligen känner att hon ska bort ;((
Men idag när jag åkte ut till stallet så skulle jag, Linda, Lollo och Hanna rida ut. Jag red på Peaches och Linda bosse. Sen lollo vidde och hanna musse. Vi red väl ut i ca en timme men jag frös som faan.

Imorgon blire en sån här chilldag. Gå till skolan, hem o plugga, kolla film och sen träffa Delle o Simon o
kanske några till så klart. Sen hem o äta o sova. typiskt min vardag ( vila o kompisar).
Om inte stallet så klart. Men imorgon blire inget stall eftersom mamma slutar 8.


Bloggar mer sen ska äta smörgåstårta nu av nån anledning? ;s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0