Skratta bäst som skratta sist

Publicerat: 2011-10-05 Kl: 22:21:19 | I kategori:


Fattar fan ingenting.
först trodde jag på dig tills du svek mig 3 ggr.
Och Jag är så dum och tror på dig igen efter allt.
Sen nu när jag gjorde en jävligt dum sak för att få fram svaren så hitta jag det jag  inte riktigt hade tänkt mig.
Tex, asså hittar bara på nu med namn osv..?
Tex om någon nära vän till mig skulle komma fram till mig och säga ååh gud vilken fin kanin du köpt. Men ska du sälja din andra kanin? Jag: jaa för hon är agresiv. Hon ''Emelie'' : jaag förstår dig.

Sen skickar min kompis till en annan typ så här:

johanna: haha ok ;)

Emelie : Den kommer från island hahahahah..

Johanna:jaha? vad är det för ras då?

Emelie: haha du vet elin? hon ska sälja sin andra kanin? ;s
            och köpa en ny?

En sak : sen en till sak som jag inte kan dela med mig till er!!
Hoppas på ett ungefär att ni förstår vad jag menar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0