Vindur my darling

Publicerat: 2011-10-13 Kl: 20:39:09 | I kategori:


Skit härlig dag istallet idag! Det blev ändrade planer. Det var ju tänkt att jag skulle rida ut själv med pärlan och att Caesar skulle hänga med. Men Hanna o Wilma kom till stallet så d tog jag vindur och hon pärlan. kände att det skulle vara kul att tölta lite och +att jag är sjuk och pärlan är ju en kamp. Så jag orkade inte hålla på. Men Hanna finns i nöden! Älskardig gumman! Du finns i såna lägen som jag behöver dig!  Lillasyster lämna mig aldrig!!
Vi red ut en snabbis en skogsrunda som tar ca 25 min. Vi skrittade bara eftersom jag mådde dåligt. kände att jag endå ville ut till stallet. Har inte ridit på ganska länge nu. Finns ju andra som rider pärlan nu. har ju så mycket problem med henne när det gäller kontroll över ''hästen''. Hon är ju het o ''nervig'' absolut ingen barnhäst!!
Jag ska ju ut o tävla igen så vi letar ju efter en häst på typ 4 år så jag kan redan börja tävla lite clearound tävlingar. Äppepajen var god, haha puss!

Gym tjej nedanför som ger sig på allt, vågar testa nya saker.
utmaningar i livet är bara förnamnet.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0