10 sanningar om mig själv.

Publicerat: 2011-09-02 Kl: 18:25:40 | I kategori:


. Jag är väldigt väldigt mörk rädd och vill helst ligga brevid någon när jag ska sova.
. Jag blir vädigt lätt fast vid en kille..
. Jag är väldigt ego när det gäller mat x)
. Jag har haft en kille sovit hos mig i sommar.
. Jag älskar att göra folk irriterade iaf min brorsa.
. Jag är oftast med kompisar och när jag iinte är det så ringer jag runt för jag hatar att
   vara ensam så jävla boring.
. Jag reser väldigt mycket fast att jag inte vill det alltid. Jag stannar
  mer en gärna hemma med kompisarna istället ; )
. Jag har vart riktigt kär i en kille och jag har fortfarande inte kommit över honom..
. Jag vill ha en kille just nu
. jag älskar verkligen tuggummi

kiss Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0