Design

Publicerat: 2011-09-02 Kl: 22:23:14 | I kategori:


Bloggen är för jävlig..
Jag hatar designen. Menyn är längst ner i hela bloggen?
Så jag har beställt en från Anna! Hon kommer vara länkad på bloggen ifall ni
vill gå in och kolla. Det kostar en summa för att få designen men what ever?
Det är ju inge roligt att kolla en blogg om inte innehållet äår snyggt? Eller har jag fel?
Jag kollar iaf det första jag gör när jag går in på en blogg är ju att kolla headern.
Ser den fin ut då brukar jag läsa från början till slut.

Har ni frågor eller vill skicka in en idolbild osv maila mig på [email protected]


Kommentarer
Postat av: NellieB

från Anna Form? Hon e grym. Hon har gjort min.

2011-09-02 @ 22:55:50
URL: http://www.nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0