Elin åker strax till sweden!

Publicerat: 2011-09-04 Kl: 11:43:24 | I kategori:


det e bara idag och imorgon kvar tills Elin åker till Sweden!
Tror ni jag hinner bli neger tills des?
Jag tror starkt på saken! ; )
Haha elin is a black woman!
Jag har bränt mig i hårbotten och är helt svullen och röd! ; (..
Så jag måste bada och sola med ett jäkla hårband! inte snyggt men säkert skönt!
Ikväll ska jag göra ett videoinlägg eller imorgon!
Det beror på när jag hinner få 5 kommentarer? ; ) Så passa på och kommentera nu.
Helt seriöst så har det inte vart skönt att sova på hårda sängar och sen är det så jävla varmt jag spyr!
Det är ju en fördel att det är varmt på dan! Men jag hatar vekligen att sova om det inte är kallt.
Nu ska jag gå till poolen så skriver senare till er! = )

Kiss Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0