forget what they say, they don't know about my

Publicerat: 2011-09-01 Kl: 22:49:58 | I kategori:


Jag är inte den typen av tjej man kan slänga hit och ditt med?
Det jag menar är att man kan inte snacka skit eller ljuga och sen tro att allt är bra?
Ni undrar säkert varför drar hon upp det här?
Jo efter som 2 av mina närmaste vänner har just ljugit och sen kommer ordet Förlåt! @
Jag säger bara okej jag hade visst fel om dig. Sen skiter jag totalt i dig ett bra tag.
Vad är det jag har gjort så att jag inte får veta sanningen?
Jag har bra mycket vänner som betyder så himla mycket!
Vissa av dom har aldrig ljugit eller svikit. I skolan hänger jag mest med killar efter som dom är mogna och inte
såna som snackar eller ljuger. Sen har jag tre bra vänner i klassen också som heter Emma , Linn och mandane
Och alla killar är underbara!

Nu ska jag väl berätta lite om mig själv i varje fall ! ;)
Det blir del 2 nudå :)

Jag börjar från när jag föddes.
Jag föddes 1998 23 juni och då kom pappas och min mammas lilla tjej!
Jag var deras allt och dom kunde inte lämna mig en sekund.
Men sen kom dagen då pappa fick reda på att han inte var min pappa!
Utan det var någon som hette per?
Men min pappa skulle alltid vara min pappa och han ville endå ta hand om mig som
om jag var hans dotter.
Per blev så klart glad och kom och hälsa på ibland.
Mamma har  vårdnaden ensam.
Sen växte jag. pappa och jag reste väldigt mycket ensamma osv.
Per kom endast när jag fyllde och på julafton. what ever?
Pappa och mamma gjorde slut.
Jag bodde varannan vecka.
Mamma och jag flyttade väldigt mycket.
Vi flyttade till slagsta
Vi flyttade till stan
Vi flyttade till slagsta

Sen fyllde jag 10 år och jag fick min hund Caesar på 8 månader
som har rasen Lhasa apso. Det var min dröm att få en liten hund!
Sen kom det bästa..... jag fick hitta en ny dröm! Det var så klart att få en egen ponny.
som ni märker älskar jag djur mest av allt! Jag ska alltid springa fram och klappa och hålla på med djur.
Typiskt mig!


Sen fyllde jag 11 och jag reste till Thailand 3 veckor efter som mammas kille kent
fick en hole in one och vann då 2 flygstolar till Thailand och dom betala
en till mig också efter lite tjat så klart.. ;)
Jag glömde också berätta att hon fick en kille som hette kent.







Sen blev jag 12 och åkte 2 månader till Thaiand. Jag gick i skolan där
och jag var mest med en tjej som hette Amanda. Hon bor  i Stockholm och är faktiskt just nu
i Thailand och jag tror hon skulle vara där i 8 månader eller nånting sånt? ;)
Jag hoppas på att vi kan åka ditt igen typ 4 månader eller nånting sånt =)
Jag reser väldigt mycket och har vart med om väldigt mycket också.


Jag och Amanda





Jag har som sakt upplevt ganska mycket.
Jag fyllde sen 13 och fick en ponny. Hon heter Pärlan och är
16 år och en new forest.
Jag är väl mest i stallet efter skolan. Hon betyder verkligen allt
och därför är det jobbigt att vara borta en vecka från henne! ;(
Jag tänker inte skriva så mycket om henne efter som jag orkar inte med kritik och massa skit.
I min förra blogg som jag hade med en kompis så blev jag kallad djurplågare och massa skit.
Jag typ skratta. Skit moget att sitta och skriva djurplågare? not

Går tydligen inte att ladda upp en bild på henne så det får väl bli imorgon?

Nu ska jag sova sova sova! är jätte trött så jag får skriva del 3 imorgon bitti ! ;)
Kiss Elin









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0