Funderingar..

Publicerat: 2011-09-05 Kl: 14:52:14 | I kategori:


..jag och mamma har massa mål.
Antingen vill vi flytta till Thailand eller så ska vi flytta till en hästgård
så jag får komma ut på banorna lite. Men Thailand.. visst det skulle vara en dröm att bo där.
Men liksom pappa och brorsan då? Pappa skulle aldrig släppa iväg mig ditt ;o
Okej vi kanske drar ditt 5 månader och sen efter det kanske vi flyttar till en hästgård i Eskilstuna.
Mamma vill också ha en egen häst och jag skulle gärna köpa en ponny som är tävlingsklar.
Men money money money... Vi är ju inte precis dom rikaste människorna.. Kanske låter som det men det är
bara våra tankar.

Hoppas det blir nånting av det iaf! Men jag sattsar på hästgård ;)

kiss elin

Kommentarer
Postat av: Alicebrokvist

åhh , vill oxå bo på hästgård :)



hoppas de blir de , elin din blogg är super (yy♥

2011-09-05 @ 15:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0