Grymt kul!

Publicerat: 2011-09-02 Kl: 22:11:19 | I kategori:


Jag loggade just in på bloggen och såg att
jag fick 5 nya kommentarer! Grymt!!
Ni läsare är ju för grymma jag älskar er!
Ni kanske kan svara på en fråga då? ; )
Ska jag färga brunare eller blont igen? Saknar min blonda färg sjukt mycket!
Alla säger att jag passar bäst i blont och det tycker jag själv men det är ju kul att byta lite också. Right?
Det är typ bara 1 som tycker jag passar i brunt.. :(
 jag gillar att man är ärlig!
Och Alice du är en riktigt klok tjej och jag gillar dig! ; )
Du är den som har följt alla mina bloggar!
kram till dig gumman!

kiss Elin



Diggar bilden !

Kommentarer
Postat av: Alicebrokvist

menar du mig ?

puss på dej i så fall.

men de r klart men förljer dina bloggar , dom är super bra ju ? <3

2011-09-04 @ 07:48:08
Postat av: Alicebrokvist

menar du mig ?

puss på dej i så fall.

men de r klart men förljer dina bloggar , dom är super bra ju ? <3

2011-09-04 @ 07:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0