kolla bllooooogen nu ;)

Publicerat: 2011-09-15 Kl: 21:33:11 | I kategori:


VEM

Vem är i rummet med dig? the grudge
Vem fick du senaste sms av? A!
Vem tänker du på nu? A
Vem pratade du senast i telefon med? Emma!
Vems hus var du senast i? Hus? typ Hanna och Wilmas? 
Vem önskar du var med dig nu? A
Vem är din favoritsläkting? Morfar.. :)

VAR

Var är din mobiltelefon? Bredvid mig.
Var handlar du mest? gina
Var fick du tag på tröjan du har på dig? ingen aning? ;p
Var åkte du senast bil? hem från stallet.


VAD

Vad åt du senast? kyckling och ris!
Vad drack du senast? mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? internet telia grejen ''lyser'' typ blåt?
Vad har du på fötterna? mjuka strumpor :)
Vad är din favorit färg? Blåt på saker, rött på ridkläder och typ svart vit på kläder osv. 
Vilken film såg du senast?
emh.. mhh.. hemligt xP
Vad hör du just nu? ljudet från filmen skilda världar.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Jaaaadå!
Hånglat på en bio? Klart jag har
Hånglat i skogen? Aa typ?
Tyckt att din kusin är het? Haha nää?
Sovit naken? har hänt..
Kört över hastighetengränsen? nää, men mamma har!
Målat om ditt rum? tror d.
Dansat framför en spegel? Jämt.
Fått hicka? Har fan alltid det
Dumpat någon? Mja…
Stulit pengar från en kompis? absolut inte?
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Om jag har, var värsta kickersbitchen förut, hehehe… Inget jag är stolt över dock.
Smugit ur ditt hus? ja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…
Hånglat med en främling? hm typ.
Älskar eller saknar någon nu? . saknar. Oh, yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0