mc donalds

Publicerat: 2011-09-03 Kl: 23:49:02 | I kategori:


Japp det var gott med mc!
Haha rekomenderars stort med spansk mc donalds!
Men inget slår sveriges! THE BEST BURGER EVER
Det var någon raaandom brud vid stranden som fråga om jag var spansk? ;)
Tycker inte själv att jag ser så spansk ut.
Jag ser ut som en snygg brud från sverige!
I'm not perfect but I'm close enough so it scares me
nää skämta ba. Ingen är perfekt men jag ser fortfarande ut som en svenne punkt slut ;)
Nu ska jag kolla på film och sen försöka sova så jag kommer först till poolen imorgon bitti!

kiss Elin



Kommentarer
Postat av: Emilia M

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, www.millemusic.blogg.se

Kika gärna in och ställ en fråga! :D



(Tack till er som ställer en fråga)

2011-09-04 @ 09:45:17
URL: http://millemusic.blogg.se/
Postat av: andrea fanny lundberg

Häftig blogg ! :)

2011-09-04 @ 10:54:55
URL: http://andreafannylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0