Teneriffa

Publicerat: 2011-09-01 Kl: 19:23:02 | I kategori:


Jag är som sakt i Teneriffa!
Därför har jag inte bloggat och har inte länkat bloggen någonstans.
Haha asså det är för att jag vill slappa innan vi åker hem och skolan börjar.
Men nu är jag ass brun på bara 2 dagar!!
Undrar hur brun jag kommer bli efter 4 dagar till på teneriffa? ;) nigeer!
Just nu laddar jag upp bilder till datorn så det kommer bli en bildbomb!
Men det stör väl inte er eller?

Igår när jag sola så låg det en skit snygg kille typ lite längre bort.
Sen la han sig brevid mig! :o
Så jag sprang till poolen och sola inte fören han hade gått iväg! ;)
(nää skämta) Jag låg kvar där tills han gick och jag blev sönder bränd!
What ever! Jävla snygging @@.

Del 2 och 3 om mig får vänta tills jag kommer till sverige!


Maria



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0